Contacteer ons

Het VAPH biedt zijn dienstverlening aan via vijf provinciale kantoren zodat u met uw vragen dicht bij huis terecht kunt.

Wilt u contact opnemen met het VAPH, doe dat dan bij voorkeur telefonisch of via het vragenformulier. Bezorg documenten zoveel mogelijk via het e-loket mijnvaph.be. Het hoofdkantoor in Brussel en de provinciale kantoren van het VAPH zijn open voor bezoekers, maar u kunt er alleen terecht na afspraak en als u telefonisch of digitaal niet kunt geholpen worden.

Centraal postadres

Koning Albert II-laan 15 bus 320
1210 Brussel

Hebt u een vraag?

Stel uw vraag via het vragenformulier.

Vragenformulier

Of bel de VAPH-lijn.

02 249 30 00

Hebt u een klacht?

Dien uw klacht in via het klachtenformulier.

Klachtenformulier

Het postadres is voor alle kantoren hetzelfde.

Moet u een document aan een provinciaal kantoor bezorgen, vermeld dan als bestemmeling het provinciaal kantoor van uw provincie, en daaronder bovenstaand postadres.

Direct naar

  • Hebt u een vraag als professional?

    Dan kunt u terecht bij een van onze specifieke helpdesks.

  • FAQ: Vind een antwoord in onze meestgestelde vragen.

    Uw vraag is misschien al eens beantwoord. Neem zeker een kijkje in de uitgebreide vragen- en antwoordenlijst.

  • Organisaties

    Het VAPH erkent, vergunt, machtigt, subsidieert en registreert diensten en organisaties.