Het VAPH biedt zijn dienstverlening aan via vijf provinciale kantoren zodat u met uw vragen dicht bij huis terecht kunt.
Wilt u contact opnemen met het VAPH, doe dat dan bij voorkeur telefonisch of via het vragenformulier. Bezorg documenten zoveel mogelijk via het e-loket mijnvaph.be. Het hoofdkantoor in Brussel en de provinciale kantoren van het VAPH zijn open voor bezoekers, maar u kunt er alleen terecht na afspraak en als u telefonisch of digitaal niet kunt geholpen worden.
Centraal postadres
Koning Albert II-laan 15 bus 320
1210 Brussel
Hebt u een vraag?
Stel uw vraag via het vragenformulier.
Of bel de VAPH-lijn.
02 249 30 00
Hebt u een klacht?
Dien uw klacht in via het klachtenformulier.
Bezoekadres kantoren
Het postadres is voor alle kantoren hetzelfde.
Moet u een document aan een provinciaal kantoor bezorgen, vermeld dan als bestemmeling het provinciaal kantoor van uw provincie, en daaronder bovenstaand postadres.
Direct naar
Hebt u een vraag als professional?
Dan kunt u terecht bij een van onze specifieke helpdesks.
FAQ: Vind een antwoord in onze meestgestelde vragen.
Uw vraag is misschien al eens beantwoord. Neem zeker een kijkje in de uitgebreide vragen- en antwoordenlijst.
Organisaties
Het VAPH erkent, vergunt, machtigt, subsidieert en registreert diensten en organisaties.